Close
(0) артикул(и)
Няма продукти в кошницата.
Категории
    Filters
    Избор на език
    Търси

    Гаранционно обслужване и Сервизи

    За всеки човек закупил продукт е важно да знае, че при евентуален дефект продукта му ще бъде ремонтиран в оторизиран сервиз. Голяма част от продуктите които предлагаме са с две или повече години гаранция, директно към производителят. По тази причина, Trix.Store работи само с оторизирани партньори и вносители на световно известни марки в България. Така клиентите ни могат да бъдат сигурни, че гаранционното и след гаранционното обслужване на техните продукти се извършва само от оторизирани сервиз/представител на съответната марка. В случай, че продукта който сте закупили получи дефект, с цел да Ви улесним максимално може първо да се свържете с нас на телефон 0895 122 022 или на имейл адрес [email protected]trix.store, и ние ще се погрижим да изпратим продукта Ви в правилният оторизиран сервиз. Някой продукти позволяват регистрация на сайта на производителят по сериен номер, или изпращане на заявка за сервиз, като по този начин можете да бъдете сигурни. че продукта Ви ще бъде от ремонтиран от правилният сервиз. Ние сме насреща за да Ви помогнем, който и начин да изберете !

    Можете също да заявите ремонт на продукт директно от Вашият профил, секция Поръчки, изберете поръчката по която искате да заявите връщане за ремонт, изберете количество за връщане, след това в полето Причина за Връщане изберете "Искам поправка на продукта", а в полето Действие при връщане изберете "Ремонт". В случай, че можете да предоставите снимки или документи който могат да улеснят поправката, можете да ги прикачите използвайки полето Качи (допълнителен документ). Можете да оставите допълнителен коментар към Вашето връщане за ремонт. Наш представител ще се свърже с Вас за потвърждение. 

    След като получите потвърждение, можете да изпратите продукта на адрес: гр. София, бул. Гоце Делчев 103, ет. 2, офис 11. Транспортните разходи са за сметка на Потребителя.

    Продукти които са закупени от нас, и в процеса на тяхната експлоатация се докаже, че са с фабричен дефект, подлежат на ремонт/подмяна(в зависимост от гаранционните условия на производителя), или възстановяване на платената сума по тях (без транспортните разходи) в случай, че наличността от конкретният продукт е изчерпана. Заявка за връщане на продукт с фабричен дефект се приемат в рамките на 3 дни от получаването на продукта предаден от представител на куриерската компания. След изтичането на този срок се приема, че продукта е в пълна изправност и последвалите дефекти по него са в следствие на неправилна употреба. В този случай, продукта подлежи на гаранционен ремонт.

    ВАЖНО: Много от продуктите които предлагаме на нашият сайт, се ремонтират и обслужват от официалните сервизи избрани от конкретния производител. Гаранционните условия по такива продукти важат само и единствено към конкретният оторизиран сервиз. В случай, че занесете вашият продукт в сервиз който не е отиризиран да извършва ремонт на продукт от конкретната марка, то неговата гаранция автоматично се прекратява, и нито ние, нито производителят ще удовлетворим понататъшни заявки за гаранционен ремонт. Преди да занесете продукта си в сервиз, уверете се, че той е оторизиран да извърши ремонт на вашият продукт от производителя, или се свържете с нас, за да ви насочим къде трябва да изпратите продукта си.